Merhaba arkadaşlar. Gebeliğimin 19+6 haftasındayım.16. hafta kontrollerimde (halbuki biz cinsiyet öğrenmeye gitmiştik)bebeğimin karın bölgesinde bir sorun olduğunu söyledi doktorum. Tabi yıkıldık ne olduğunu anlamadık hemen profosörlere randevular muaneler derken omfalosel teşhisi konuldu. Yani bağırsakları kesenin içerisinde karnın dışında büyüyor. Araştırmalar yaptım makaleler okudum okudukça ağladım çünkü doğumdan sonra doktorlar ameliyatla sorunu giderebileceklerinş söyleselerde omfaloselin beraberinde bir çok anomali olabileceğini söyledi genetik sorunlar diyin, kromozal sorunlar diyin diğer organlara etkisi diyin. Neler neler..Tabiki amniyosentez önerdi doktorum onu da yaptırdık sonucun çıkmasına iki hafta kaldı.inşallah temiz çıkacak. Çok huzursuzum kaygılıyım .. Diyeceğim o ki aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var mı. Var ise doğumları nasıl gerçekleşti şu anki durumları nasıl yavruları nasıl..Birbirimize yardımcı olalım🙏🏻