Aldırma daha çok erken ben 2 defa yaşadım boş gebelik ilkinde 8. Haftaya kadar bekledim ikisinde de 9. Haftaya kadar bekledim. Zaten düşecek olsa kendiliğinden kanamayla gider. Bekle şu an yine hamileyim benim bebeğim 7+2de göründü alalım demesi için çok erken.