Kizlar 36 haftalik hamileyim.spinal sezeryan olucam.bu ikinci olcak kismetse.ama icimi korku sardi.kan degerlerimde pihtilasma sorunu yok ama annemi 3 yil once akciger embolisinden kaybettik.ben ilk dogumu 5 yil once yapmistim.boyle bise oldigunu bilmiyodum bile annem olene kadar.bunu doktoruma soylesem mi? Emboli rski icin hangi tahlil yapiliyor bilen varsa cevaplayabilir mi?