NimetSa semrakarahan yok görmedi canım normal mi istiyorsun sezaryen mı dedi normal deyince baktı açılman yok yapamazsın normal dedi ee zaten 35 de açılma olmaması normal değil mi ki
AyEr NimetSa 37 den sonrs yapıyorlar genellıkle catı muayenesını ben 30 da oldum ama sancılanmıstım acıklık varmı dıye bakıldı
NimetSa Alarasel demi canım bana da çok erken geldi bide diyor daha çocuk İnmemiş açılman yok diyor bence zaten iyiki yok çünkü şimdi açılma olsa doğum Olur