Bende necla hanima gidiyorum.13+6 yiz şöyle söyleyeyim necla hanım fuzuli test istemez.Çok güler yüzlü ve sempatiktir.Fatma hanımve sermin hanıma gitmiştim.İki sene önce sermin hanım çok asıksuratlıydı,fatma hanımda soğuktu.Ama muhabbet hanım ve necla hanım gercekten çok tatlı.Birde arkadaşalr ben web sitesine baktım.Bir çok kadın doğumcusu bağcılar medipol diye geçiyor.Birleştiler acaba orayamı geçecek bu doktorlar.Bu arada tahlil olarak pahalı bir hastane.İkili testi ben 395 tlye yaptırdım.