Merhaba yaklaşık 15-16 yaşımdan beri meme ucumda beyaz kabuğa benzer tabaka var. Şimdi hamileyim ve tabii devam ediyor. Kullandığım kremlerle geçse de tekrar oluşuyor ne yazık ki. Hamilelikte henüz krem kullanmadım ama en büyük endişem bebeğimi emziremezsem diye. Var mı fikri önerisi olan?