Zeyneppp3 Ten markasının emzirme atletini aldım, inanılmaz rahat tavsiye ederim.
https://www.ten.com.tr/tr/ince-askili-hamile-ve-lohusa-atlet-501114004d-beyaz
Model bu, Joker'den 25₺ ye aldım geçen hafta. Bu hafta da gidip sütyenlerine bakacağım eğer bedenimi bulursam onu da alacağım. Kumaşları micromodal, yumuşacık. Ayrıca önündeki detayı sayesinde göbeği asla sıkmıyor. Tiril tiril, gece yatarken bile tek giyilebilir :)