berjerdekikaolikalev ellerimi açıp kapatmakta bende cok zorlanıyorum nasıl bir şişmeyse 😖gece neler oluyor da öyle bi etki oluyor anlamış değilim valla,şuan 38 haftalığım ama 2 haftadan beri o sıkıntı bende de var cnm,öğleden sonra da ayaklar balona dönüyor 🥴