Günaydın kızlar dünden beri dişim ağrıyor sanırım apse yapmış alttaki dişimin içinde et parçası gibi birşey var sanki üstteki değdikçe ağrı yapıyor öyle normal ağrı kesici ile sönecek birşey değil antibiyotik şart İnt okudum hamilelerin de kullandığı antibiyotik varmış şansıma sağlık ocağı da kapalı sizlerden aranız da bu dönemler de kullanan oldu mu yada çözüm nasıl buldunuz apse nasıl söndü 31+5 im bu arada kullandıysanz da doktorunuz hangi antibiyotik tavsiye etti gebelikte şimdiden herkese hayırlı huzurlu keyifli bayramlar 😂😍