DiCeCa Günaydin Kizlar, ben MedicalPark Pendik Hastanesine gidiyordum, ama artik evimizin yakininda bi Hastaneye gitmeyi düsünüyorum. Toprak Hastanesi, Vera Hastanesi veya Bezmialem Dragos‘da önerebileceginiz bir Doktor varmi?
esra1907 DiCeCa günaydın canım bende oraya gidiyordum. Hangi doktordu? Şimdi ise Central Hospital da Fatmanur hanıma gidiyorum
ZeynepNisa18 DiCeCa Kartal minibüs yokunda avicenna Umut hastanesi var. Kız kardeşim Fatih beyle doğum yaptı biz memnun kaldık. Yeğenim şimdi 1 yaşında
DiCeCa esra1907 Canim ben Halide Hanim‘a gidiyordum. Sen hangi Doktor‘a gidiyordun? Memnunmusun peki simdiki Doktorundan? Ve degistirmenin sebebini ögrenebilirmiyim?
esra1907 DiCeCa 😂😂😂 bende halide hanıma gidiyordum. İyi bir doktor olmadığını düşündüğüm için değiştirdim. Bana her randevumda bugün ne yapacağız bunu yaptık mı bunu verdim mi gibi şeyler soruyordu her defasında hiç not almıyordu yani. Bende tavsiye üzerine değiştirdim iyiki değiştirmişim güleryüzlü, sakin ve çok iyi bir doktorum var şuan çok memnunum tavsiye ederim canım 😌
DiCeCa esra1907 Aynen 😅 gerci ben ona da ragmen memnundum ama otopark sıkıntı, hastanenin girişi karışık biraz o beni rahatsız ediyor 😂 ve başka bir doktor daha deniyim daha iyisini bulurum düşüncesiyle değiştirmek istiyorum. Central’e de baktım o da bayağı uzak kalıyor😓 kaçıncı haftadasın sen?
esra1907 DiCeCa 25+5 haftalık olduk canım. Valla doktor çok önemli canım. Seni kontrol etmesi sana davranışı vs. Evet orda otopark sıkıntılı oluyordu ama Central Hospital da ispark var yer bulunuyor gerçi hep. Bende Kartal’da oturuyorum ama buralarda ki doktorları bilmiyorum canım
DiCeCa esra1907 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin minik melekleri inşallah. Aynen tabiki doktor önemli. Kartal çevresinde 3 Hastane buldum ama işte hangi doktor iyi hiç bilmiyorum. İşin kötü yanı çevremde yok İstanbulda danışabileceğim🙄
papatyaaaaa DiCeCa umut hastanesi Fatih Birol araştırın çok iyi bir doktor bir kere gidin anlarsınız 🥰
Agirmas DiCeCa ben de sibel hanıma gidiyorum umut hastanesinde. Ben de başka bir doktora gidiyordum değiştirdim. Bi kez gittim henüz ama iyi birine benziyor inşallah pişman olmayız 😊
DilanArslanSahin papatyaaaaa sibel hanım asla ilgilenmedi benimle.soru sprduğumda dahi sanki soru sormamam gerekiyormuş gibi hissediyordum. Hiçbir ayrıntı vs bişey açıklama yapmıyordu.ultrasonda 20 sn bakıp kapatıyordu.ben memnun kalmadım.sonrasında vera hastanesi didem korucu hanıma gitmeye başladım harika bir doktor.
Eminef2161 Vera hastanesi Didem hanımı çok tavsiye ederim gerçekten çok mükemmel bir doktor ve hastanede uygun oldukça da temiz