Zeynep15 Patiko 39+0 oldum dönmedi kuzum. Yarın yine kontrolüm var. Doktorum 40 a kadar bekleyebiliriz dedi bakalım bekliyoruz
Patiko Zeynep15 38+2 benim de ters artık iyice bunaldım canım. Çatı kontrolü falan da olmadım bakalım bekliyoruz. Cuma günü randevum var yine merak ettim seni de.
EAK Zeynep15 canım makat gelişte bir problem yok Normal doğum yaptıran doktorlar var doktorların korktukları şey ayaktan gelmesi. Bence başka doktorlarla da görüş
Pdr İnstegramda takip ettiğim bi doktor sevde pozisyonu dönmede yardımcı oluyor yazmış. Bunu araştırıp deneyebilirsiniz. Aslıhanyazıcıoğlu doktor.
Zeynep15 Patiko çatı muanesi oldum canım musait dedi ama bizim cadı inatla dönmüyo. İnşikak süresi okuyup secde yapıyorum sürekli. Bakalım hayırlısı olsun artık
Patiko Zeynep15 aminnn inşallah döner. Buraya da doğum telaşın geçince yazarsan çok sevinirim aramızda 5 gün var belki umut olur bana da 🤲🏻
defnefunda Zeynep15 benimde 30 haftamdan beri hep tersti bakalm pazartesi kontrolüm inşallah dönmeştir bu seger 🤔🤔🤔
havva_clk41 Ben 37 haftalık hamileyimm ama benimde bbeğim hep makat gelişliydi doktor dönmezse sezeryan diyordu hepp 2 gün önce sezerysn günü almaya gittim bebek dönmüş dediler bir ara çok kötü sancılandım o zaman döndü galiba
Patiko Zeyneppp3 o da zamanla gelir inşallah canımm sen bol sıvı tüket moralini yüksek tut 🤲🏻 ben de pazartesi sezeryana giriyorum
Zeyneppp3 Patiko çok sağol canım inşallah dediğin gibi olur,Allah yardımcın olsun seninde çok çok kolay olur inşallah
Zeynep15 Patiko bugün 39+6 haftalığım. Don kontrolüm vardı. Ve bebek hala ters. Daha fazla beklemeyelim dedi yarın sezeryan olacam ben canım