Herkese merhaba 25 haftalik hamileyim ve bu bir kac gundur bebegimde haraketlerinde azalma var gibi hissediyorum.. Gunde sadece bir veya iki defa tekmeler oluyor o da eskisi gibibsert degil.. Kalbini dinledik normal.. Acaba ben mi kuruntu yapiyorum.. Bilerek tatli yiyorum ,uzaniyorum tik yok sadece geceleri .. Normalmi?