Günaydın hanımlar, dün progestan iğnesi yaptırdım. Yaptırırken hiç acımadı, birkaç saat sonra sızlamaya başladı. Öyle ağrıdı ki gece iğneyi yaptırdığım tarafa yatamadım🥴 progestan iğnesinden sonra bu kadar acı ceken oldu mu yoksa magnezyum eksikliğinden dolayı mı sol kalöam ağrıyor? Sebebi neydi ki? 😅