Akifinannesi Kızlar 40hafta bugün doldu ama gören herkes karnın yukarda daha gelmez diyor tavsiyeniz var mı hem çok korkuyorum doğumdan hem de bian önce olsun bitsin istiyorum evde iş güç yapıyorum ama yürüyüş yapmadım hiç ondan mıdır acaba🙁
SuAte Akifinannesi 39+3 olduk biz de, hiç yapmadığım kadar hareket ediyorum ama yok çok rahatlar heralde🙇♀️
Esra7261 Akifinannesi 38+4 2 cm açıklığım var. Canım bence tamamen bebeğin ne zaman gelmek istediği ile alakalı diye düşünüyorum. Ama ben çok aktiftim hamilelik boyunca. Hala da aktifim. Squat filan yapsaydın
SuAte Akifinannesi ben sezaryeni düşünmeye başladım, pazartesiye kadar gelmezse sanırım sezaryen olcam🙍🏼♀️
Semra06 Akifinannesi çok fazla değil ama yapıyorum 2 güne 1 evin içinde çok aktifim ama sıcak bunaltıyor ve ağırlaştım artık halsiz kalıyorum
Akifinannesi Semra06 ben de öyle çok yorucu oluyor günler allah tez vakitte kurtarsn hepmzi hayrlsyla🤲
Semra06 Akifinannesi amin insallah zaten bayram sonrasına kalırsa doktor sezaryan dedi bayramda doğur dedi bana ama hiç bişi yok işte bide doğumu zekai tahirde düşünüyorum bakalım orası ne diyecek bebek kilolu çünkü bide o korkutuyor suni sancı verip açılma olmasını beklerse oda olmazsa bütün ihtimalller korkutuyor beni 😞😞
Akifinannesi Esra7261 doğum korkusundan hareket felan yapmadim ya ama artik gelsin istiyorum sezeryan da kolay değil suni de. Squat yürüyüş bugün ne yapabilirsem yapicam ins
Akifinannesi Asdfghkl inşallah canim hergün 2 3 duş alıyorum ama masaj yapmayi denemedim onuda deneyim🤔
Akifinannesi Semra06 ayni korkular bende de var doğumu zekai tahirde düşünüyorsun orda çatı muayenesi felan olmadin mi takiplerini nerde yaptiriyorsun? Ben de şehirde düşünyrm inş bayramda doğarsa acile gitcez zaten direk değilmi
Semra06 Akifinannesi. Takiplerim sincanda devlet hastanesinde ama zekai tahirde dosyam var daha önce sancım olduğu için 33 haftalıkken 2 gün yattım zaten orda hemen çatı muayenesi yapıyorlar hiç haftası büyük küçük demiyorlar eğer bayramda doğarsa direk acilden alıyorlar doğuma bende şehir istiyorum ama kabul ederlermi bilmiyorum
Akifinannesi Semra06 direk doğuma alırlar mı bilmiyorum canim ama aciline bir kere gidip sor daniş istersen. Zekai tahire hiç gitmedim pek fikrim yok orayla ilgili😕
Nhrync Akifinannesi bende 39+1 deyim dün doktor istersen suniyle yarın başlatalım Doğumu dedi . İnmemiş karnım tam çünkü . Yada 40 ını bekleyelim 7 sinde suni verelim dedi en son zaten 10ununa kadar beklerim dedi . Gelmeye niyetleri yok yavruların . Bende 40 o bekliyorum inşallah bayramda gelir . Sezaryen istemiyorum suni alacağım galiba . İnşallah biran önce kendiliğinden gelirler bayramda . Bende yürüyüş yapmadım annem hareket et bol bol gelmesi kolaylaşır diyor ama iyice ağırlaştım .