Kbra2780 Merhaba hanımlar doğum yapıp ta hiç çatlağı oluşmayan oldu mu hangi çatlak kremini önerirsiniz ?
Mamak Kbra2780 canim ben %100 shea yahi kullaniyorum. Badem yagi ve kayisi yagi ile karistirmakda cok iyi geliyormus.
Aminehira Kbra2780 perşembe günü Doğum yaptım. Çok şükür çatlamadım☺️ Expial duo krem kullandım ve düzenli kullanmadım. Bazen sürüp bazen sürmedim. Çok pahalı bi kremde değil. Bence genetik veya vücut yapısıyla alakalı bişey.
Elikkk Canım ben lilerac bebek yağı kullandım 37 haftada çatladı baya bi sonra sinirlendim biraktım herşeyi şimdi harita oldu göbeğim belki bu kremler azaltıyor çatlakları ama oluşacağı varsa oluyor emin ol