Bende bu gün çıkıcam hastaneden benimde 2 kere bastırdılar ama çok hafif bastırdılar bence daha bastirmazlar bende şuan pansumanı düşünüyorum hemşire az önce geldi çıkışa yakın pansuman edecez dedi çok acır mi dedim yok be dedi😂meraklan bekliyom bende🙄