Mervebektass öncelikle iyi dileklerin için çok sağol benim ilk gebeliğim ve ilk deneğimim oldu bence korkulacak birşey değil ki 😊sezeryan oluo bitene kadar bir sorun yok bunu içtenlikle söylüyorum bana güven kendine geldikten sonra tabi biraz ağrın sancin oluyo onuda ağrı kesici iğneyle nerdeyse çeyrek kaliyo 😊ilk gunu atlattiktan sonra gazini da çıkardıktan sonra 2. Gün ara ara canin aciyo oda dayanılmayacak gibi değil tabi yine ağrı kesici iğne istiyon 5 dk sonra ağrın sıfıra düşüyo 😂ben yine çocuk düşünürsem yine sezeryan olmayı düşünürüm