Polikistik overim 3 yıldır cocugum olmuyordu doğal yollarla daha once gittigim doktorum bana dostineks verdi prolaktin yuksekliginden sonra klomen kullandim yumurta buyutucu hapmiș sonra 2 tane yumurtam gelisti biri 13 biri 15 mm ertesi gun catlatma ignesi oldum tutmadi sonra doktorumu degistirdim ozele gittim eșimden spermiogram istedi doktorum sinir da dedi Ama olur yine dedi ona sperm arttirici balik yagi verdi bende 2 tane kist olusmus kullandigim ilaclar yüzünden bana da dogum kontrol hapi verdi 1 ay kullandim Kistlerim erimis Ama polikistiktik bi goruntu var yine rahimde simdi bana inofolic combi diye bi ilac verdi 3 kutu bitir dedi 2nci kutumdayim bu ilaci kullanip hamile kalan varmi hem folic asit mis hem polikistik le mucadeleymis Benimle benzer asamalari yasayan lar lutfen fikir verin adetim 10 gun gecti Merak ediyorum..