Sevilaaay malesef şekeri düşüren bi yiyecek yok 😭😭yürüyüş derken şunu kasdettim günde en az 40 dk hafif tempoda yürüyüş yaparsanız ve yediklerinze dikkat ederseniz şekerlerinizin daha düşük oldugunu görüceksnizdir eminim ,yani bende böyle oldu ve günlük mutlaka 2,5 litre su içmenizi tavsiye ederim