meryemm_demir sakin ol şampiyon 😂 her ağrısı krampı olanda olcak diye bişey yok :) ben ilaçları bile bırakcam artık , bu haftadan sonra olsa bile sıkıntı olmaz zaten servikal kısalık :) artık son düzlüğe girdik , kan ve su gelmediği sürece herşey normal ben onu anladım . Doktora doğum sancısını nasıl ayırt etcem dedim , baya güldü . Merak etme öyle bi anlarsın ki onu acaba mı demezsin dedi :) o yüzden telaşlanma :)