Benim de rahmin ters genel anlamda rahat bir hamilelik geçirdim ancak bende de hamilelikten öncede çok ayakta kaldıgımda seyreden bel ağrılsrım olurdu hamilelikte bu ne yazık ki hiç geçmeyen bana yapışan bir bel ağrısına dönüştü neredeyse 3.ayımdan beri bel ağrısından çekiyorum. Ve şuan 37 haftalığım belim vajina bölgem ve popo kemiklerim çok ağrıyor bilmiyorım ters rahimle alakası var mıdır ama doktoruma sorduggumda rahmin şuan düz hale döndüğünü söyledi hamilelikte dönüyormuş