bide bizimki kanala çoktan girdi suyumda fazlaydı erken doğumdan korktuk biz doktorumuzda dedi çok beklemez gelir diye biz mayıs sonu kavuşuruz diye bekliyoduk şimdi hesaba katmadığımız günleri beklemedek daha da zor. 1 cm açılmam vardı benimde en son ama nst hiç sancı çıkmıyor.