31+5 serklajdan bu yana yani 17.haftadan beri o bahsettiğin ıslaklık aşırı değil ama var ara ara oluyor rahim onu enfeksiyon mikrop oluşmasın diye üretiyor sanırım bende test yaptırdım negatif çıktı bebeğin suyu değilmiş yani normal rahim ağzı çok çok iyi benim 23 24ten bu yana 25mm dikatli ol