Sevgili anneciklerm merhaba 🥰
klasik bir giris yapiyim bari bende, sonunda bende dogurdum😍 Gerci dogum yapali 2 hafta oldu ama bebekli zaman bi baska geciyomus. Iki hafta once sabaha karsi tuvalete gittim ve nisanimin geldigini gordum ama tam googleda gorsellerdeki gibi degildi hafif pembemsi ve kivami da okadar sumuksu degildi hemen dus aldim sancilar gelmeye basladi saat tuttum 5 dakkada bir gelmeye basladi normalde etraftakilerden ilk sancilarin daha uzun araliklarla geldigini duymustum, benimkiyse bayaga skla gelmeye basladi bi kac saat evde sanci cektim hastaneye gittigimde sancilar 1 dakkaya dusmustu nstye bagladiler 130 a geliyodu sancilar tabi haliyle suni muni vermediler cunki sancilarim gayet tavan yapiyodu bir sure sancilari o sekilde cektim acilmam acayip yavas ilerliyodu acilmam 3 bucuk santim olunca epidural istedim ve inanin hicbisey hissetmiyosunuz. Ondan sonra kendmi kus gibi hissettim. Tekrar dogursam tekrar epidural alirdim. Belli bir sure hep acilmam takip edildi, malesef cok yavas ilerliyodu ve yakn 18 saat sonra acilmamin 9 cm oldugunu ogrendim ve artik ikinmalar basladi. Bayaga uzun surdu cunku yavrum o kadar uzun sure sanciya yenik dusmustu ve kendini asagiya itemiyodu, bir sure ikindim ebelerle birlikte 😂 sagolsunlar onlarda benimle beraber dogurdu. En sonnda vakum yardimiyla bebegimi cekip cikardilar ve kuşş...
Gercekten inanirmisiniz kendinizi gercekten bi kus gibi hissediyosunuz rabbim bu ne buyuk lutuf .. Kizlar gercekten tek tavsiyem eger hersey normal seyirinde gidiyorsa lutfen normal dogumdan kacmayin🙏🏼 Ben bir degil on defa daha olsa yine normal dogururdum gercekten sanci kismi var ama inanin Allah insana tasiyamacagi yukun fazlasini vermiyo. Hakkinizi helal edin birazca uzun oldu, sormak istediginiz seyler varsa seve seve yardimci olurum 🥰
bu arada hayirli kandiller ❤️