Merhaba arkadaşlar.bende rahim perdesi var doktorlar ameliyat olmadan hamile kalamayacağımı söylediler hamile kalsam da düşük yada dış gebelik olur dendi ameliyat olamadan hamile kaldım 😔 ama şuan herşey yolunda çok şükür 7 haftalık hamileyim bu şekilde hamile kalıpta sağlıklı bir şekilde doğum yapan var mı acaba ? Genelde son haftlarda bebek gelişemediği için felç yada kalıcı hasar olarak dünyaya geliyor çok korkuyorum 😔