Merhaba arkadaşlar öncelikle kandiliniz mübarek olsun.. Erken de olsa benimde doğum hikayem var artık ve hepinizden bebeğim için bu mübarek gecede dua bekliyorum 🙏
İki gece önce tuvalete gittiğimde külodumda birkaç damla kan geldiğini gördüm ve hemen hastaneye gittik NST ye bağladılar sancım çıkmıştı ama ben hiçbirşey hissetmiyordum, sabah doktoruma gittim nişanım geldiğini ve erken doğum olabileceğini fakat zamanı belli olmadığını söyledi doğum başlamadan 4 tane iğne verdi 12 saat arayla bunu vuralım dedi (bebeğin ciğerlerinin gelişmesi için) öğlen oldu ben iğneyi vurdurmak için sağlık ocağına gittiğimde sancım gelmeye başladı ufaktan ve 2-3 gibi hastaneye gittik doktorum nst ye bağladı sancılarım yüksek çıktığını suni sancı olmadan rahat bir şekilde doğum yapacağımı söyleyip rahatlattı beni kontrol ettiğinde 3 cm açılmam vardı, bana top getirdiler sürekli onun üzerinde hareket ettim nefes egzersizleri yaptım fakat açılmam çok yavaş ilerliyordu zaman geçtikte sancılarım sıklaşmaya ve acım artmaya başladı 6 cm açıklığım oldu doktorum sürekli açıklığı kontrol etmek için yanıma gelip alttan bakıyordu sancılarım o kadar artmaya başladı ki yaklaştığını hissediyordum.. Doktorum ıkınmalara başla doğumhaneye gidiyoruz dedi 00:50 de 3-4 ıkınmada bebeğimin ağlamasını duydum ve o artık göğsümdeydi.. Bütün acı sancı ne varsa bitti dünya durdu sanki o ve ben küçük mucizem.. Fakat bebeğimle sadece o an temas kurabildim 😞 bebeğim küçük doğduğu için ciğerleri gelişmediğinden nefes almakta çok zorlanıyordu şuan yoğun bakım küvezinde ve benim kanamam olduğu için doktorum onunla göndermedi (farklı şehirlerdeyiz) ama babası hergün bana bilgi veriyor. Şükürler olsun onu bana verene ve rabbim biran önce sağlık verip kokusunu almamı nasip etsin...
Benim şekerim vardı stresli bir hamilelik yaşadım size tavsiyem asla ama asla kimsenin sizi üzmesine izin vermeyin sizden ve bebeğinizden daha önemlisi yok..
Rabbim hepinize sağlık sıhhatli doğumlar nasip etsin hayırlısıyla evlatlarınıza kavuşun inşallah.. Bu mübarek gecede hepinizden dualarınızı bekliyorum 🙏