Yagmuricenkiz 17+4 haftalık hamileyim ve iki gündür minik kalp atışı gibi vuruşlar hissediyorum, bunlar sağ tarafdan göbeğimin hemen yanından geliyor. Sizce bu gaz mı ? Yoksa bebek mi?
sevgitekes Yagmuricenkiz bende 18+4 üm 17 de öyle oldu ilk bebek olduğu için ayırt edemiyodum demek bebekmis hala minik minik hareket hissediyorum keşke daha keskin olsa artık 😊
Hllswm Yagmuricenkiz bende 17de basladım canım şimdi 22 oldum iyice hissediyorum cok güzel bi duygu rabbim saglıkla kucagımıza aldırsın ins 🙏❤
nurkiyak Yagmuricenkiz pıt pıt şeklinde oluyor demi 😊 evet o bebişin ta kendisi ben ilk 19.haftamda hissetmistm gaz sanmıştım 😁
Leyliiii Bebişin tekmeleri ☺️☺️ Benimde 16.haftamda olmuştu ilk insan anlamıyor ama sonra kendini daha çok hissettiriyor 😘😍