Gulgulcan 19+3 günlük hamileyim ben 17 haftada hissetmeye başladım şimdide net hissediyorum ama bazen hiç oynamıyor korkuyorum. Bugünki yazıda uyuyup uyandığı yazıyor heralde uyuyo hissetmediğim zamanlarda😂 belkide çok hafif hareket ediyorsa hissedememen normal canım ya hissedersin elbet bekle