Yesimgirayvemucizemiz Kızlar 5+5 haftalık hamileyim bugün gögsümdeki hassasiyet ve elleyince olan acı hissi yok oldu düşük tehlikemde vardı bi problem mi var acaba böyle olan varmı ???? ALLAHIM KORUSUN İNŞALLAH
bhmndls Yesimgirayvemucizemiz Canim benim de olmadigi gunler oluyodu ama cok sukur 11 hafta 5 gunluguz icini ferah tut hormonlar her gun ayni hizda calismiyor düşük olsa agrin ve kanaman olur
SweetBaby Yesimgirayvemucizemiz canm 7+4 haftalığız benımde bazen hiç agrı sızı olmuyor bünyeyle alakalı meraklanma endişelenme
Yesimgirayvemucizemiz SweetBaby çok sağol canım interntte öyle şeyler yazıyorki aklımızı kaçırıyoruz artık gerçekten Rabbim korusun inşallah bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah ❤