Bugun çatı muayenemde septum oldugunu fatk etti doktorum ve ilişkiye girerken ağrı hissedip hissetmediğimi sordu bende ilk zamanlarda hissettiğimi ve daha sonrasında ağrı hissetmediğimi söyledim ve bugune kadar nasıl fark etmediğimi söyledi bende iki delik varmıs gibi görünüyordu ama üzerinde pek durmadım bana öyle geliyordur dedim doktorumda dogum yaparken o bagı kesiceğini söyledi. Bu şekilde bişey yaşayan duyn bilen var mı??