Son5665 sorunuzun cevabını bilmiyorum böle bişi yaşamadım ama bişi sormak istiyorum alakasızca bebeğinizin cinsiyeti nedir ben hiç böle hissetmedim benim Oğlum hep midemin altında idi ama teorik bi inanc var kız çocukları daha aşagıda oluyor ve asagıda hissediliyor DİE o yüzden sormak istedim