İlk gebe olduğumu öğrendiğimde şoka girmiştim çünkü bitirmem gereken bir okulum vardı beklenmedik bi gebelik yaşadım çok zor adapte oldum çok zor zamanlar yaşadım iç kanamam oldu düşük riskim vardı hastanede yattım falan filan derken 6 aylık olduk ve ben hiç kilo almadım karnım hiç çıkmadı boyum uzun ve zayıf olmamdan kaynaklı sanırım... 6.aydan sonra yavaş yavaş aldım toplamda 13 kilo aldım karnımda çok az çıktı doktorum hep normal dedi herşey normaldi bebeğim ben kilomuz falan 37+6da rutin kontrolüm vardı doktorum gelebilirsen haftaya yine gel ama sancıların var dedi Doğum olur bu hafta dedi ama ben hiç inanmadım kendimi çok rahat hissediyordum çünkü 38+2 yani cuma günü baya gezdim tozdum akşama kadar akşam eve geldim bi gariptim halim falan sancılarım var gibiydi ama öyle ufak tefekti kimseye bişey demedim telaşlanmasınlar diye kahverengi leke geldi yine üstelemedim tekrardan gelince annemi aradım hemen geldi sabah akşam Doğum olur gibisinden sonra 12 gibi suyum gitti az bişey eşime dedim eli ayağı birbirine dolaştı annem ben eşim apartopar hastaneye gittik muayene için acilde ebe muayene etti hayatımın en kötü tecrübesini o an yaşadım çatal muayenesi hayatımda ilk kez olmuştum ve iğrençti Doğum sancısından bile zor bi durum neyse bana yatış verdiler doktorum da geldi ben sezaryen olacağım dedim doktorum beni bi şekilde ikna etti ertesi gün akşama kadar suni sancı falan öldüm resmen çok ağladım çok sancı yaşadım normal sancım hiç olmadı nst cihazına bağlı yatıyorum suni sancıyı biranda verdiler bebeğin ve benim nabız düştü kalp atışlarımız yavaşladı yine de almadı doktorum sezaryene en son açıklığım 7cm di başı aşağıdaydı gayet müthiş bi sancı da yaşadım ama saat 19:45 de doktorum geldi sezaryene alacağım seni dedi neden diye bile sormadım o anki mutluluğum tarif edilemezdi hem sancılıydım bağırıyordum hemde seviniyordum en son doğumhaneye giderken bağırdım sonrası malum 20:06 bebeğimin eli karnımda aptallaşmıştım ne hissedeceğimi bilemedim iki saat kadar yoğun bakımda yattı oğlum sonra geldi emzirdim Harika bi duygudu doktorum sürekli yanımdaydı ona çok teşekkür ederim... zordu ama çok güzeldi Doğumdan sonra dikiş ağrılarım hiç olmadı 8gün baş ağrısını saymazsak tabii...şuan 74 günlük olduk gaz sancımız yeni bitti uyku düzenimiz yeni yeni düzene girdi çok şükür allah isteyen herkese nasip etsin sağlıklı bebişler 🤰🏻🤱🏻👪