Hayırlı kandiller sevgili anneler ve anne adayları benim sorum şu memlekete geldik bayram tatili için halamlara Samsun’a yalnız ayıptır söylemesi burda tuvalet alafıranga değil alaturka 2 gündür ihtiyaçımı böyle karşılıyorum malesef 😔 o nedenle mi bilmem ama kasıklarıma ağrılar giriyor ara ara yürüdüğümde yada uyurken sağa sola döndüğümde bir sakıncası olurmu ? Korkuyorum bu arada 32 haftalık 🤰🏻
1.