Beybisi 1987gokce hurafe şeyler nolur yapmayın yaaa kestiriyorumda bitkisel iyi bir boyayla boyatıyorumda iki çocuğum war zehir zemberekler maşallah şimdi bu üçüncü hiç bu tarz laflara kulak asmadım
Beybisi Fatosumum bitkisel boya war sanırım inoa adı koku denen bişey asla yok burnuna sok istersen ben hep boyadım 3hamileliğim şuan onla boyatıyorum
Tugceates Beybisi haftaya bende boyatıcam inoayla 10 yıl kuaförlük yaptım birçok hamile müşterime boyadım yıllarca içeriğine güvendiğim bir boya🤗
Fatosumum Beybisi bende çok takmıyorum ya Allah büyük kaderi yazılıdır zaten şu anda hasta olsun derse olur millet uyuşturucu alkol kullanıyo taş gibi çocukları oluyo . Bi saç boyasından bişey olmaz inşallahh 🙂
HlyaHabibezkaya Rumeysa5454 bu söylediğiniz ciltte ne yapıyor? Benim lekelerim çıktı faydası olur mu acaba ?
Rumeysa5454 HlyaHabibezkaya sivilce lekelerine sivilcelere iyi geliyor canım bide uzun süreli kullanımda gözenekleri kapatıyor
elvann Fatosumum boyatmana gerek yok sadece beyaz kapatıcı sprey kullanabilirsin çok işe yarıyor her rengide var
Fatosumum elvann aynı kimyasala sürekli maruz kalcam o zaman değişen bişey olmayacak ki boyayı 3 ayda bir yapıyosam o spreyi her gün yapıcam aynı etkiye sahip olcak
elvann Fatosumum boya tene temas ediyor sprey sadece saça her boya ne kadar bitkisel deselerde kimyasal madde içeriyor o yüzden tercih meselesi
Arya92 1987gokce ben öğrendikten sonra kestirdim çok kötüydü saçlarım 6.haftada falan şimdi tekrar uzadilar bile
1987gokce Arya92 dimi ya herhalde daha sağlıklı beslendigimiz için normalden daha da çabuk uzuyor 4 aylık olduk daha 5 ayimiz var napcaz böyle 😊 çok şükür yine de tek derdimiz bu olsun.
Tugceates Tbrk yok canım maalesef sadece kuaförde boyatabilirsin dışarıya satışı yok hem şampuanı falan Farklı boya normal şampuanla arınmıyor şaçtan yağ bazlı bir ürün çünkü