Meltem1234 genetiktir canım benim de baş çevresi ve bacak birkaç gün geriden geliyor her muayenede doktor böyle olması ya da ileriden gitmesi normal korkulacak bir şey yok demişti. anne babanın vücut yapısı nasılsa bebek de ona benzeyebiliyormuş ben de çok takmıştım ama doktor rahatlattı bayağı sen de düşünme bence doktorun sıkıntı görse söylerdi