MuhtesemAtom Ağustos anneleri 30+1 günlük oğlum 40 cm 1680 g doktorum normal dedi ama sanki önden gidiyor gibi kilolu geldi bana normal mi 🙄
Doppelherz MuhtesemAtom 30+4 te 1800 gramdık sizinki normal biraz daha. Ortalama 1300-1500 gr olması gerekiyormuş aslında
aysklc Emelmns valla az gibi geldi bana cünkü ben günde 1 litre süt içiyorum kaşar yiyorum ve 1 avuc siyah üzüm tüketiyorum ona rağmen 3 küsür çıkması az geldi oğlumda hiç iştahım yoktu 3.600 doğdu alacak çocuk her türlü alıyor bence ne yapsanda
Serap_ MuhtesemAtom normal bence canım, ben 29 haftalık gittiğimde 1734dü, önde dedi, şu an 33+2 yiz😇
guler27smsk_ iremasanceylan iyi buna sevindim ya benm kızım kucuk 11 aylik kızım uc aylikken hamile kaldm memeden kesmeye kıyamadım emZiriyordum bir ay oldu kestim hep diyordlardi emzirme karnındaki kilo almaz diyordum alir inşallah ama insan korkuyo yinede
Emelmns aysklc aynen öyle canım bende yiyorum eşim durmadan muz ceviz kaşar tıkıyor ağzıma 😂😂😂 doktorumuz normal gelişimi dedi olması gereken gibi dedi gerçi ama banada az geliyor bakalım sağlıklı olsunlarda doğunca alırlar kilo çok dert etmemek lazım
Sidelya 29 da 1300 er gramdı miniklerim 31. Haftada tekrar kontrol var inşallah kilo alırlar. 1800 ü görseler rahatlıcam biraz daha