Terasusss Kızlar, bebeğim 4 günlük.Bebeğim memeyi çekince süt gelmiyor,böyle olunca da ağlıyor,hırçınlaşıyor. Ne yapabilirim, öneriniz var mı?
EsZe Terasusss henüz doğum yapmadım yapanlar daha iyi bilir ama belki gücü yetmiyodur şu an. Makinayla sağıp kaşıkla verin isterseniz, ara sıra da yine memeyi verin iyice memeden kopmasın. Deneyimliler yorum yaparsa daha iyi olur tabi
Zeynpatak Terasusss pompayla sutunuzu saģin sütü artirir . Sagdigin sütü kasikla bebeginize verin . Ama yine emzirin surekli hic vazgecmeyin . Her arandignda emzirin emdikce sutunuz artar .
Zuhresule Terasusss zaten 4. Ya da 5. günden sonra artıyormuş süt doktorum öyle demişti Benim de öyle oldu telaş yapma :) bol su içmeyi de ihmal etme
Aryaalina Terasusss canım emzirmeye devam et bebeğin ne kadar çok emerse okadar çok sütün gelir sakım pes etme sağmaya çalışma sağlık ocağında eğitim aldım bebeğin emmesi daha önemli sağarak süt getirmeyi önermedi hemşire yapay olduğu için
Terasusss Aryaalina sağarak vermek çok zahmetli bir şey, ben de istemem ama mecbur sağıp kaşıkla veriyorum.
Zeynpatak Terasusss zorla canm pes etme . Basta benimbebegim de emmezdi tam yarim saat memeyi tutsun diye ugrasirdim .bi sure sonra alisiyo emin ol
Kimya Ben doğum yapmadım henüz ama ablamın 3 çocuğu var. Bebeği kokla dedi o emerken beynin bir hormon salgılıyormuş sütün geliyormuş. Emerken mümkün olduğunca kokla bebişi bir de öyle deneyin isterseniz.
uhuddd Terasusss bolca su tüketin ve hiçbir güç bebegib çekişindrn daha kuvvetli değildir o çektikçe sütünüz gelicek ve artıcak pompaylada yapsanız bebegin çekiş güçü kadar olmayacaktır Rabbim öyle güzel bir sistemde yaratmış pes etmeyin ten tene temas yapın gögsünüzfe yatırın sürekli daha kolay olucaktır inşaallah zamanla da artıcak sütünüz.