Vedatbaran Kızlar 26 haftalık hamileyim bugün bebeğimin hareketini çok nadir hissettim sabah oglenden sonra hareket kesildi normal mı acaba
bilnazo68o Vedatbaran buyudukce alan daraliyor azaliyor hareketler canim. Bende 27 oldum .artik belli.saatlerde uyudugunu uyandigini anlayabiliyorum. Gun icinde merak edince napiyor diye oksuyorum konusuyorum .tepki veriyor rahatliyorum
Ayguns Oluyor bazı haftalarda kızlar bende de oldu bi 23. Haftamda oldu bir de 25te. 28. Haftaya kadar normalmiş böyle. Kendilerine uyku düzeni ayarlıyorlarmış
Ayguns Vedatbaran endişe etme canım böyle zamanlarda derinden de olsa hissettiriyorlar için rahat olsun ☺️