Nalanktl Kızlar merhaba 35+2 günlüğüz ama bebek bu akşam özellikle inanılmaz gergin karnım çok şişti ve sanki çocuk ayağa kalkacak :) neden olur sizce. Öyle ağrım falan yok.
Bebishli Ayakta cok kalmamak lazım. Bir yemeği 3 aşamada yapar oldum. Bir salon bir mutfak. Bebek büyüdükçe oluyor😒