Tgce16 Merhaba, bebeğim için yavaş yavaş alışveriş yapmak istiyorum ama hiçbir bilgim yok. Tecrübesi olanlar memnun kalıp kalmadığı şeyleri yazabilir mi ? Özellikle mobilya, bebek bezi, biberon gibi ürünlerde hangi marka alacağımı bilmiyorum.
Neseozkan Tgce16 ben pierre cardin mobilyanısı aldım bi de bwnim odama sepet beşik gibi anne yanı aldım. Bez olarak da sleepy tercik ettim biberon baby time aldı ablam bana ama onu deniye deniye bulucaz sanıeım bebek hangisini isterse 😊
ysrezgi Tgce16 ben odasını ve anne yanı beşiğini çilekten almıştım ve çok memnun kaldım.. biberonda dr.browns ve avent kullandım ikisinden de memnun kaldım☺️
ebrarmom08 Tgce16 buyuyen besik alma derim baska bisi demem 😴 temizlik konusunda acaip sknti. Kiyafet konusunda bisi diyemiycem cnku costukca costuk 😁😂 bussuru kiyafeti ayakkabisi vs si oldu ne ara giycek bilmiyorum