Ozlemr Dilek5555 9+2 olduk bugün dinletti doktor kalp atım sesini. Bundan önce 6 haftalıkken gitmiştim o zaman dinletmedi sadece göstermişti kalbini, dinletmek çok küçükken iyi değil demişti.
Hakime Ozlemr bana doktorum oyle bise demedi ama bilemedm bu sefer uzun zaman olup dinletilmeyince hemen dıs gebelk olablr diyolar ama