Ebrualp Arkadaslar 29 haftatligiz.bogazimda giciklanma var ve geniz akintisi var surekli rahatsiz oluyroum ne yapsam gecer? Gebelikten once farenjit diyordu dokotr ve bogaz spreyi veriyordu.smdi kullanabilir miyim?