Merhabalar bebeğim 46 günlük 26 gündür emiyor ve emerken dudakları dışa doğru kıvrık değil fakat emiyor emmese göğüslerim boşalmaz ve bebeğim aç olur gayet tok ve altını ıslatıyor kilo alımıda iyi ama göğüslerim hep yara oldu lansinoh kullandım yaramadı doktora gittim krem aldım işe yaramadı göğüs Kalkan’ı kullandım o biraz iyileştirir gibi oldu dünden beri de gümüş kapak takıyorum. Bebeğimin dudaklarının dışa dönük olmaması yara yapıyor olabilir mi ?