Babybaby123 Kizlar sizinde bebekler kasiklardami genelde acaba bebek asagimi dustu cok korkuyorum ya bayramdan sonra randevumuz beni aydinlatabilirmisiniz
Srnkrbrn Babybaby123 bende 22 haftalık 23 ama önde oldugundan ultrasna göre bende hep oralarda hissediyorum doktora sordum rahim yeni yeni büyüyor orda olması normal demişti bana
Taneminci Babybaby123 bendede var canım aynı şikayetler 10 dkda bir tuvalete gittiğimi biliyorum korkma
ygulafer 26 haftalik gebeyim kasiklarimda hissettigimdr oluyo ama surekli kasiklarimda hissetmiyorm gobek deligimin etrafinda daha yogun hissediyorm
Babybaby123 Taneminci benim en son gittiğimde bebek makat gelisiydi 1 hafta oldu simdi bayramdan sonra randevum var iste endiseleniyorum 😟
Taneminci Cemilefurkan bende öyle bir problem yoktu sen yinede dinlenmeye özen göster kendini yorma çok kafana takılırsa acile git