Tgt bende 30 dan sonra degisik hareketler va hissetmeye basladim o zaman dedim bu buyudu galiba diye🤗 Karnim onceden tekme attigindan dolayi belli bir bolgesi kalkar inerdi simdi ise karnimda dalgalanmalar oluyor ve guclu bir sekilde artik hissediyorum icerdeki hareketini vs.Bence normal yaa 2 3 haftaya daha degisik hareketler bence hissedeceksiniz o zaman insan buyudugunu gelistigini anliyor.30 haftaligim sonraki surecler nasil olacak bilmiyorum zamanla hepsini yasayacagiz Allah nasip ederse😁😁