ozgezcn Baykaraelif kaç mm peki canım. Ben de 30+6 dayım. Doktor her 2 haftada 1 kontrole çağırdı suyum aşırı fazla değil ama sınırda iki haftadır. Suyu fazla olup düzelenler olmuş sonradan. Bu arada haftan erken doktor şekerden olabilir dedi mi sana. Gebelik şekeri suyu artırıyormuş. Benden de şüphelenip yaptırmışlardı.
Fidansvnccm Baykaraelif canimm ilk gebeligimde benimde suyum fazlaydi sekerden olabilir dendi ama bisey cikmadi bi sorunda olmadi karnim sertti sadece.insallah bisey cikmaz seninde icini ferah tut :)
Rabiaibrahim0803 Baykaraelif canım bende 29+4 günlük hamileyim 2 gün önce doktora gittiğimde suyun yeterli dedi ama biraz fazla dedi bunun yanı sıra tehliksli llabilirgibi bişey demedi benim bi arkadaşımında suyu fazlaydı şimdi kızı maşallah sapasağlam tontiş bi kız 😊🤗
Damlacannn Baykaraelif benim fazlaydı ve bebegimin yemek borusunun olusmamasindan kaynaklı olduğunu öğrendik tabi bu durum doğumdan sonra ortaya çıkıyor ama içinizi ferah tutun benimki uc bi örnek. yani şekerden veya nedensiz de artabiliyor su. sadece ihmal etmeyin bebeğin hareketlerinde falan azalma olursa muhakkak doktorunuza başvurun. çok geçmiş olsun sağlıkla gelir ınslh bebeğiniz
Fidansvnccm ozgezcn 38 de sezeryan dogum yapmistim canim ama su fazlaligi icin degildi tersti bebek o yuzden
Baykaraelif Şeker yüklemesi yapalım dedi doktor ama 21 hafta için erken geldi bana o yüzden yaptirmadim
Ecehan benimde suyum fazla şekerden değilse eğer kafaya takılıcak bişey değil 39. haftaya girdik gelmedi hâlâ sadece karnım çoğunlukla sert ve gergin oluyor
Damlacannn Ecehan su 3 şekilde fazla olur. birincisi şeker ikincisi bebeğin yemek borusu ile ilgili sorun varsa üçüncüsü ise nedensiz. yani en zararsiz olan nedensiz olan. benimde fazlaydi suyum 29. hafta da dogum yaptim ve bebegimin yemek borusunun oluşmadığını öğrendim.ameliyat falan oldu. yani şeker yoksa önemli bişey yoktur demek yanlış olur
uhuddd Baykaraelif benimde fazla gebeliğimin basındna beri ne şeker var ne baska bişe Rabbimin Rahmeti bazılarınında suyu az oluyur öyle bi durum canınuzı sıkmayın çoğalmadıkça ben suan 32 haftalıgım
Elisasara Benim suyum fazlaydı 34. Haftada erken doğum yaptım suyumun patlamasıyla sıcak suyla banyo yapma ve son dönemlerde ilişkide dikkatli olun çünkü herkesin bir olmasada benim ilişki sonrası banyo yaptım bi ik saat sonra suyum patlamıştı doktorunu dinle
espalp Baykaraelif benim de 21+2’de ayrıntılıda doktor suyun fazla dedi. Ama tehlikeli değil paniğe gerek yok dedi. Şekerden olabileceğini ama zamanı gelince şeker yüklemesi yaptırmamı söyledi. Ben de şeker yükseltebilcek şeyleri kestim bi nevi diyet uygulamaya başladım. Doktor bebeğin mide ve bağırsaklarına baktı bi sorun yok dedi. İçime bi kurt düştü ama elimden gelen tek şey şu an yediklerime dikkat etmek🤷♀️
Baykaraelif espalp benim de aynı dedi doktor midesinde sıkıntı yok yutkunmasinda da sıkıntı yok dedi galiba yediklerini dikkat etmem gerekiyor
espalp Baykaraelif dikkat edelim yoksa şeker yüklemesinde fazla çıkıcak diyet yapmak zorunda kalıcaz 🤦🏼♀️ Bu daha zorlu olur sanırım🤦🏼♀️
Oglumabioluyor60 Baykaraelif evet bnm arkadasım oyleydı aşiri yerdı suyu fazla oldugunu belırtmıstı dr kes meyveyı fazla tuketme dedı duzeldi sıkma canını☺️
espalp Baykaraelif benim tatlı midemi bulandırıyor. Hamileliğin başından beri tatlı yemiyorum. Doktora bunu söyledim bir ilgisi yok dedi. Vücudun o hamilelilte ürettiği plasenta ile ilgiliymiş şeker. Diyelim ki bu hamileliğinde şekerin yükseliyor. İkinci hamileliğinde düşük şeker problemi bile yaşayabilirsin dedi 🤷♀️ Ailemde şeker olduğu için korkuyorum ben🤦🏼♀️