Merhabalar Ya ben normalde devlete gidiyorum ayda 1 kez özele gidiorum özele gittiğim hafta 12 haftalıktı ve bana kız gibi dedi kesin diyemem erken dedi dün de devletteki doktorum 16 haftalıkken bana yüzde 60 kız dedi gene hazırlık yapma dedi 😂 ölücem merakıma sizcede artık değişir mi