Neslihansss Arkadaslar hamıleyken saç boyatmak nekadar ve ne tür zararlari var 1 buçuk aylık hamıleydım boyattim ilerde bı sıkıntı olurmu bilmiyordum😏😏😔😔 suan 3 aylııgım bu arada kafamdan çıkmıyorr
Hll Neslihansss canım ben iki hamileligimde de boyattım bisey olmadı. Bebekle sacın bi ilgisi olacagni sanmıyorum acıkcası☺️İçin rahat olsun.
Htcgkn7301-- Neslihansss Doktorum ilk 4 ay kesinlikle izin vermedi 7.aya girdim daha yeni boyadım o da organik boya ile organik de olsa zararlı diyorlar ama
Sengulkrgz Neslihansss boya illaki zararli yani kimyasal bir urun ama inan yediklerimiz ictiklerimiz o kadar hormonlu ki bana bunlar daha zararli geliyor vallahi🙏
Srnkrbrn Neslihansss bilimsel olarak bi zararı acıklanmamıs diye biliyorum ben ama doktorlarımız4 ay kadar önermiyor 4.aydan sonra bkyatılabilir diyorlar ama sıkıntı olmaz bence ya korkma
Fatmnryvz Canım benim doktorum 28 haftadan sonra boyaya bilirsin dedi , geçen gün bir yazı okudum doğuştan lösemi olma ihtimali diyr diş etkenler arasında annenin saç boyatması faktörü de vardı. Şuan çok kararsizim yavruma zarar vermek istemem.
Seherr Neslihansss hiç vicdan azabı çekme canım ben araştırdım ve doçent perinatolog ile görüştüm saç derisinden kana karışmadığı için problem yok sadece boyayı çok solumamak gerekiyor ben bahçesi olan bir kuaförde boyattım bahçede bekledim çok fazla boya kokusunu solumamak için.