Fatzek 16.haftadayım bu sabah midem aşırı bulandı ve kan kustum korktum ya biseymi oldu diye 🤔🤔 boğazım gayet normal kuruda dağil boğaz tıkanıklığıda yok kafama fena taktım doktorada gitmedim kızlar . varmı sizde de böyle bisey
1987gokce Fatzek sorunun yanıtını bilmiyorum ama post üstte kalsın diye yazıyorum umarım bilen vardır ve kötü bişey değildir. Geçmiş olsun.
Seymaaa Fatzek canim bende 14+3 deyim. Bende her kusmamda illaki kan geliyo. Bogazlarin illaki tahris oluyo o yüzden oluyo
Fatzek Duygucoban bana da normal gelmedi . ama karnımda bebeğimin seyirmelerini hissediyorum bu birazda olsa rahatlattı beni . yarın gidicem inşallah .
Busranagme Fatzek ilk 3 ay günde 10 kez kustum , Hic kan görmemiştim ama 37.ci haftada aşırı kustum 1 gün boyunca ve kan geldi sonra . Bogazdan geliyor Can'ım . Yine doktoruna danıs . Asit mahvediyor Boğaz'ı