Ben 6 haftalık gebeyyım ikiz cocuktu ama pazartesi gününü degerlerim 9 bindeyken aniden düsük yaptım bir tanesi gitti digeri kaldı doktor tutunması zor dedı alttan muane de gozukuyor normal ultrasonda cıkmıyor. Ara ara da kanamalarım oluyor Bi tanesı dustukten sonra degerım 1000kusura dustu böyle Bi tecrübesi olan var mı tutunur mu sizce yada sagliksiz gebelik mi